مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-19سياسي

مردم فلسطین 75 سال است که در یک زندان روباز زندگی می کنند


 مردم فلسطین بیش از 75 سال است در یک زندان روباز و در یک محیط 340 کیلومتر مربعی، بدون دسترسی به جایی زندگی می کنند که ظلم مداوم بر ملت فلسطین است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم فلسطین بیش از 75 سال است در یک زندان روباز و در یک محیط 340 کیلومتر مربعی، بدون دسترسی به جایی زندگی می کنند که ظلم مداوم بر ملت فلسطین است.

محمد باقر قالیباف در دومین همایش ملی خیرین سلامت که امروز 27 مهرماه در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد گفت: این روزها همه شاهد جنایت های ددمنشانه رژیم شیطانی صهیونیستی کودک کش که چگونه به بیمارستان حمله کرده و شمار زیادی از کودکان و جوانان مجروح را به شهادت رساند، هستیم.

وی افزود: خیلی باید پست باشند که دست به چنین جنایاتی می زنند، بنا بر گفته مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی هرچقدر از این جنایت ها انجام دهد، هرگز موفق نخواهد شد ترمیمی بر این اقدام و عملیات شجاعانه حماس و مردم مجاهد غزه باشد.

قالیباف ادامه داد: بیش از 75 سال است در یک زندان روباز و در یک محیط 340 کیلومتر مربعی، چند میلیون نفر بدون دسترسی به جایی زندگی می کنند که ظلم مداوم بر ملت فلسطین است.

رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چرا ترمیم ناپذیر چون بارها و بارها شنیدیم که اینطور تبلیغ می کردند که ارتش رژیم صهیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فلسطین 75 سال است که در یک زندان روباز زندگی می کنند

مردم فلسطین 75 سال است که در یک زندان روباز زندگی می کنند